Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης από την πώληση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, με μοναδική προϋπόθεση να ΜΗΝ έχει ανοιχτεί η αρχική συσκευασία και φυσικά να ΜΗΝ έχει ενεργοποιηθεί η συσκευή ή να ΜΗΝ έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το προϊόν. Αν το δέμα έχει προπληρωθεί, τότε η επιστροφή των χρημάτων ολοκληρώνεται μετά την παραλαβή του προϊόντος και έπειτα από έλεγχο των ανωτέρω.

Επιστροφές δε γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας ή/και του προϊόντος. Δε μπορείτε να υπαναχωρήσετε από παραγγελία, στην οποία έχετε αναγγείλει βλάβη του προϊόντος, προτού πιστοποιηθεί η αιτία αυτής.

Το κόστος των μεταφορικών όλων των επιστρεφόμενων προς το κατάστημα προϊόντων βαρύνει τον αγοραστή.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά του αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας όμως το αγαθό μαζί με τα παρελκόμενά του στην άριστη αρχική τους κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Την σχετική φόρμα υπαναχώρησης μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ.

Η φόρμα υπαναχώρησης πρέπει να αποσταλεί υπογεγραμμένη από τον πελάτη στην διεύθυνση της refone.gr στα Βριλήσσια, Λεωφόρος Πεντέλης 104, Τ.Κ 152 38. Η δε refone.gr είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς, η δε επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η refone.gr για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

Μη εφαρμογή του δικαιώματος υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται στις εξής περιπτώσεις.

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στα φυσικά καταστήματα iFastRepair και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από φυσικό κατάστημα iFastRepair, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  • Προϊόντα ακατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
  • Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. καταχωρήθηκαν (registration) τα στοιχεία του πελάτη κατά την ενεργοποίηση της συσκευής.

Δικαίωμα καταναλωτή για καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .

Copyright © 2022-present iFastRepair, LLC. All rights reserved.