Τρόποι Πληρωμής

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό τραπέζης με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία μας.

Τράπεζα Πειραιώς

IBAN: GR7301720720005072107085857

Δικαιούχος

IFASTREPAIR ΕΤΕΡΟΡΥΘΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Παρακαλούμε πολύ, σε περίπτωση εξόφλησης με κατάθεση σε τράπεζα, συμπεριλάβετε στο καταθετήριο τον κωδικό παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό πελάτη. Ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση, λόγω αδυναμίας ταυτοποίησης της πληρωμής, αν στην αιτιολογία δεν αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας.

Εάν ο πελάτης επιλέξει να κάνει έμβασμα μέσω άλλης τράπεζας, μη συνεργαζόμενης με την εταιρία μας, οφείλει να καταβάλει τα έξοδα εμβάσματος που χρεώνει το τραπεζικό σύστημα.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις, εναρμονισμένες με τους τραπεζικούς όρους, στην εμφάνιση του ποσού εξόφλησης στο λογαριασμό της.

Η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας ξεκινάει μόνο εφόσον πραγματοποιηθεί και εμφανιστεί η μεταφορά του ποσού εξόφλησης στο λογαριασμό μας.

Τραπεζική Κατάθεση

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι οι παραγγελίες που καταχωρείτε, με τρόπο εξόφλησης, την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα παραμένουν ενεργές για την εξόφληση τους ή παραλαβή από εσάς, για 3 εργάσιμες ημέρες.

Με την πάροδο του χρόνου αυτού, θα αποδεσμεύεται το προϊόν και η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.

Δεν ισχύει, σε περιπτώσεις που το προϊόν που έχετε επιλέξει είναι στα αναμενόμενα μας προϊόντα. Εκεί, η καταληκτική ημερομηνία θα είναι 3 εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση σας, ότι έχουμε παραλάβει και μπορείτε με την σειρά σας, να εξοφλήσετε και να σας το στείλουμε ή να παραλάβετε από το κατάστημα μας.

Αντικαταβολή

Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, θα πρέπει σε διάστημα 5 ημέρων από την άφιξη του προϊόντος στο τοπικό κατάστημα courier ή να την έχετε αποδεχθεί, στην περίπτωση αποστολής της στον χώρο σας ή να έχετε παραλάβει εσείς από το κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.

Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα επιστραφεί στην εταιρεία μας.

Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και είναι δεκτή για ποσά έως 500€, ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά.

Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλύτερου των 500€ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει προκαταβολή μέρους του συνολικού ποσού για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης, είτε με καταβολή μετρητών σε κατάστημα είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη είτε με τραπεζική κατάθεση.

Σε περίπτωση δε άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζόμενης προκαταβολής, δικαιούται να απόσχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση, έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης ως προς την εν λόγω αξίωση.

Για όλες τις πωλήσεις με καταβολή του τιμήματος με αντικαταβολή, η επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία – email) αλλά στην περίπτωση αυτή, απαιτείται επιπρόσθετη τηλεφωνική επιβεβαίωση, απευθείας με τον πελάτη.

Πλήρωσε σε 3 άτοκες δόσεις με χρεωστική* ή πιστωτική κάρτα

Πώς λειτουργεί η εξόφληση των δόσεων Klarna; Αγοράστε οτιδήποτε και πληρώστε σε 3 δόσεις - 0% επιτόκιο.

Θα σας ζητηθεί να πληρώσετε την πρώτη από τις τρεις δόσεις μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας στο ταμείο. Οι 2η και 3η δόση θα εισπραχθούν αυτόματα από τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα που καταχωρήσατε στο ταμείο 30 και 60 ημέρες αργότερα, αντίστοιχα.

Θα λάβετε μια υπενθύμιση από την Klarna 2 ημέρες πριν από την είσπραξη κάθε δόσης. Εάν δεν καταφέρετε να πληρώσετε μία από τις προγραμματισμένες δόσεις σας και η Klarna δεν είναι σε θέση να αποσύρει αυτόματα τα χρήματα από τον λογαριασμό σας κατά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής, θα σας εκδοθεί εκκαθαριστικό σημείωμα για ολόκληρο το οφειλόμενο ποσό. Η Klarna θα επιχειρήσει εκ νέου να λάβει τα οφειλόμενα χρήματα 7 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής. Εάν αυτό δεν είναι επιτυχές, η Klarna θα κάνει νέα προσπάθεια 14 ημέρες μετά την αρχική ημερομηνία πληρωμής που ήταν απαιτητή. Εάν η πληρωμή δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί σε αυτό το σημείο, η Klarna μπορεί να παραπέμψει την οφειλή αυτή σε εταιρεία είσπραξης και να σας αναφέρει σε οργανισμούς αναφοράς πιστοληπτικής ικανότητας. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, η Klarna θα συνεχίσει να προσπαθεί να λάβει πληρωμή.

Εάν δεν εξοφλήσετε την παραγγελία σας εγκαίρως, ενδέχεται να μην έχετε πλέον πρόσβαση στην επιλογή πληρωμής με Klarna στις μελλοντικές αγορές. Αυτό μπορεί επίσης να επηρεάσει την ικανότητά σας να λάβετε πίστωση και από άλλους δανειστές.

Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη σας ότι η πραγματοποίηση αγορών μέσω Klarna έχουν ελάχιστο όριο παραγγελίας 35€ και μέγιστο όριο 1000€.

Πιστωτική Κάρτα

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρέωση πιστωτικής, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.

Το κατάστημά μας δέχεται τις κάρτες όλων των τραπεζών εκτός από Diners και American Express.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο 4446/2016, όλες οι συναλλαγές άνω των 500€, θα εξοφλούνται ηλεκτρονικά με χρήση κάρτας ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση της αντικαταβολής σε courier ή για παραλαβή σας από κατάστημα της courier.

Δεν μπορείτε να εξοφλήσετε με μετρητά τα ποσά άνω των 500€. Μόνο με χρήση πιστωτικής-χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τράπεζα.

Πληρωμή σε κατάστημα iFastRepair

Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με μετρητά, καταβλητέα σε ταμείο καταστήματος, όταν ο πελάτης επιλέξει "παραλαβή από το κατάστημα", όπως ορίζεται αναλυτικά κατωτέρω. Οι παραγγελίες θα παραμένουν ενεργές για την εξόφληση τους ή παραλαβή από εσάς, για 3 εργάσιμες ημέρες. Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις σε κατάστημα iFastRepair της επιλογής του.

Η πληρωμή με μετρητά είναι δεκτή για ποσά έως 500€, ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά. Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλύτερου των 500€ η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει προκαταβολή μέρους του συνολικού ποσού για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης, είτε με καταβολή μετρητών σε κατάστημα είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη είτε με τραπεζική κατάθεση.

Σε περίπτωση δε άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζόμενης προκαταβολής, δικαιούται να απόσχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση, έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης ως προς την εν λόγω αξίωση. Αυτό ισχύει ιδίως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σε περιπτώσεις που κάποιο ή κάποια από τα πωλούμενα προϊόντα απαιτείται να παραγγελθούν από προμηθευτή.

Copyright © 2022-present iFastRepair, LLC. All rights reserved.